Sjuk :(

Jag har blivit sjuk :( Feber o allmänt hängig....inte kul när man har barn....man kan ju inte direkt sjukskriva sig från sitt 24 timmars skift o inte heller vila när man behöver....ojojoj va jag gnäller...men jag mår jättedåligt. Amelia ligger o brottas med sina leksaker på golvet,hon är på relativt gott humör iallafall som tur är. Jag ska hämta Anton här vid 11. Ikväll ville jag gå på extra kvällsöppet på LillaW men de lär jag inte orka,va trött jag blir!! Vill till stan oxå för jag fick rabattcheckar från H&M på posten igår men de skiter sig de me :( Hatar att må dåligt,att inte kunna vila när man måste :(  Vill ju till öppna förskolan med barnen igen oxå,dom tycker det är så kul men de får jag ta när jag är frisk. Skulle till syster o hälsa på min underbara systerdotter Hedvig i helgen oxå men de skiter sig de me,vill ju inte smitta den lilla skönheten som förövrigt har hunnit bli nästan 6 veckor redan. Igår var jag hos Linnéa o hälsade på en liten sväng innan jag skulle hämta Anton på skolan,det var trevligt att ses en stund :)
Amelia är galen,hon är överallt!! Hon hasar sig fram över golvet o fingrar på ALLT så nu är de inte en lugn stund här! Nä jag måste leka lite med Amelia nu innan hon tråkar ihjäl här,skriver mer ikväll o återkommer med lite bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0