Utamanad av Sofie :)


Jag är
Mamma
Jag gillar Min familj o mina vänner
Jag äter Allt ;)
Jag säger ja Till sällskap av mina vänner
Jag ger mig sällan in i Konflikter
Jag är duktig på Att lyssna
Jag stör mig på Mycket...
Jag läser Vi föräldrar
Jag är vackrast När jag sover (sparade din text där Sofie;)
Jag skrattar Massor,mest med Sofie o Emma
Jag är en typisk Hemmafru
Jag har aldrig Haft "one night stand"
Jag är lycklig När alla mår bra,o när jag umgås med alla jag tycker om
Jag trivs inte När folk pratar skit om någon jag tycker om
Jag är dålig på Att ljuga
Jag är rädd för Att det ska hända mina barn nåt..
Jag älskar Min familj o mina vänner
Jag uppskattar Ärlighet
Jag tror på Allt möjligt

Jag utmanar Linnéa
                        Emma
                       Jennifer

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Va roligt att du utmanade mig=) Gör det här imorgon! Har ingen ork nu! Godnatt! Puss

2009-03-04 @ 22:08:09
URL: http://jenniferbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0