Biltvätt :)

Jag,Linnéa o Jenny var till garaget igår kväll o tvättade bil :) Jag o Linnéa hjälptes åt med min o medans jag putsade o fejade med den så tvättade hon Mariettes bil som hon hade fått lånat. Det var skönt att få putsa upp allt på bilen efter vintern både utvändigt o invändigt,nu har jag bara rubbningen kvar,men det känns inte lika kul nu när lacken blivit så förstörd med stenskott :( Men den måste ju ändå tas om hand min lilla lila älskling. Efter garaget åkte vi som vanligt ner till Mc donalds för att köpa kaffe :) Där fanns Linnéas kompisar Jompa o Greek,o vi tvingade Jompa att köra oss tur o retur till Logen imorrn för då ska vi på Lasse Stefanz :D Gun kommer hit o passar Amelia åt oss under tiden,vi ville att hon skulle få vara på hemmaplan första gången mamma&pappa ska lämna bort henne. Ska bli skoj imorrn,först ska vi till Linnéa o dricka lite sen bär det av mot Logen :D Idag blir det kalas för vår del,Sanna har fyllt år vi köpte en jättefin klänning till henne i present,hoppas hon blir nöjd. Imorrn på dagen kanske vi ska in till Lek&Bus landet med barnen om tiden räcker till vill säga,annars får vi ta det nästa helg för dom tycker att det är så kul så vi måste dit. Nä nu ska jag fixa lite här sen är det dags att göra sig klar för kalaset börjar vid 14.00 :) Bjuder på en bild när jag o Linnéa hoppar studsmatta :D Hahaha va kul vi hade!!




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du, snyggaste bilden du hitta då :) Men kul va de :)

2009-05-21 @ 18:51:46
URL: http://linneasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0